En mer effektiv hverdag for sjåfører og administrasjon i Royal Transport

-
-En perfekt løsning for oss i logistikkbransjen, sier kontorsjef hos Royal Transport, Marianne Gramstad.

-Vi må daglig legge et komplisert logistikk-puslespill hvor 55 ansatte og 37 store lastebiler og trailere skal fordeles på kunder over hele landet, og er helt avhengige av full kontroll. Både over bilene og i administrasjonen. Derfor valgte vi systemene til ABAX. De hadde et enkelt system for prosjektstyring, og en oversiktlig elektronisk kjørebok, sier Mariann.

Enkelt og selvforklarende

I en travel hverdag er hun er glad for at systemet er enkelt og selvforklarende.

-Jeg hadde en liten gjennomgang av ABAX Worker med sjåførene på kontoret. Tilbakemeldingene var at det var såpass selvforklarende at de fikset det selv.

Via telefonen registrerer sjåførene nå timer og avvik, og jeg får sanntidsoppdatering på PCen min. Den tungvinte papirhverdagen er over. Heldigvis. Nå har både sjåfører og administrasjon en mer effektiv arbeidshverdag.

Anbefaler ABAX til andre

Kontorsjefen hos Royal Transport kan varmt anbefale ABAX sine systemer videre.

-Vi har kun positive erfaringer, og har fått en langt mer oversiktlig hverdag. Det var nok noen som var litt skeptiske til å forlate papirskjemaer og kulepenn, men nå angrer ingen. Vi ler litt når vi tenker tilbake på hvor omstendelig og tidkrevende det var før vi tok i bruk en digital løsning, sier kontorsjefen.