Kundeservice

Glemt brukernavn og passord

ABAX Triplog og ABAX Equipment Control

Glemt brukernavn/passord for ABAX Triplog eller ABAX Equipment Control? Klikk her
Et nytt vindu vil åpnes der du fyller inn mailadresse eller telefonnummer. Vi sender ditt brukernavn/passord på mail eller SMS, avhengig av hva du velger.

Jeg fant ikke det jeg var på utkikk etter. 

ABAX Worker

Glemt passord for ABAX Worker? Klikk her.
Et nytt vindu vil åpnes der du fyller inn ditt telefonnummer og klikker "glemt passord". Du vil da motta en SMS for å opprette nytt passord.

Jeg fant ikke det jeg var på utkikk etter. 

Fjernhjelp

TeamViewer

I visse situasjoner kan fjernhjelp løse dine problemer. Vi tilbyr fjernhjelp gjennom Teamviewer. Vennligst følg stegene under for å bli klar:

  • Følg denne linken. Nettleseren din vil automatisk starte nedlastningen av Teamviewer Client
  • Når den er ferdig nedlastet, klikk på installeringsfilen og velg «Run / Kjør»
  • Når installasjonen er fullført vil du se dette vinduet
  • Ring oss og gi oss «Din ID» som vist i Teamviewer applikasjonen
Jeg fant ikke det jeg var på utkikk etter. 

FAQ for ABAX Triplog app

iOS

Hvordan velger jeg at kjøreboken kun registrerer kjøreturer i arbeidstiden?

Klikk på «Innstillinger», deretter «Tilgjengelig i kart». Trykk på dagene for å kunne velge de timene du jobber under hver av de. Kjøreturer du gjør utenfor den valgte tiden vil ikke registreres.

Det hender at mine kjøreturer ikke registreres. Hvorfor skjer dette?

Du må åpne appen før den første kjøreturen hver dag. Dette sikrer at kjøring registreres fra du starter å kjøre. Du må åpne appen innenfor den forhåndsinnstilte registreringsperioden (se spørsmål 1). Om du åpner appen før den er innstilt til å registrere kjøring kan det ikke garanteres at registering av kjøringen starter umiddelbart. Om du ikke åpner appen kan det føre til at det blir forsinkelse i registreringen av kjøring, eller at appen ikke registrerer kjøreturene i det hele tatt.

Det er også viktig å huske på at telefonen må være plassert et sted der den kan motta GPS-signaler. Det beste stedet er sannsynligvis på dashbordet i bilen din.

Kan jeg legge til kjøreturer manuelt?

Ja, det kan du. Klikk på «Dine turer» og deretter plusstegnet nede i høyre hjørne. Skriv inn startdato og starttid, start- og sluttadresse for kjøreturen. Appen vil regne ut distanse og kjøretid, hvilket du også kan redigere om nødvendig.

Hvordan legger jeg bompenger og andre utlegg til på en kjøretur?

Klikk på «Dine turer» og velg turen du skal legge til utgifter på. Klikk deretter på «Tillegg» og velg den typen tillegg du skal legge til. Bompenger vil automatisk regnes ut i appen om distansen du har kjørt inneholder bomstasjoner, så lenge du klikker deg inn på den.

Batteriet på telefonen min tømmes fort når jeg bruker appen mens jeg kjører. Hvorfor?

Når du kjører benytter appen seg av telefonens GPS-lokalisering. Denne vil alltid stå på når appen er stilt inn til å registrere dine turer. For lengre turer anbefaler vi derfor å plugge inn telefon i USB-uttaket i bilen.

Jeg har turer registrert under «Dine Turer» som er private. Kan jeg slette disse?

Du kan enten slette de, eller du kan markere de som private, i tilfelle du ønsker å beholde de i kjørelisten din. For å slette en kjøretur, swipe fra høyre og helt over mot venstre og trykk «Ok» i dialogboksen som spør deg om du ønsker å slette kjøreturen.

For å markere kjøreturen som privat swiper du fra høyre til midten av skjermen, og tre knapper vil bli synlige: «Turtype», «Formål» og «Slett». Du kan alternativt også trykke på selve turen, og velge «Turtype».

Jeg ønsker å rapportere et problem med min ABAX Triplog-app. Hvordan gjør jeg dette?

Trykk «Om ABAX» i menyen, og deretter på «Send diagnoseinformasjon». Fyll inn en beskrivelse av problemet og trykk «Send». Trykk «Send» en gang til om du ikke ønsker å endre email-informasjon. Vår kundeservice vil hjelpe deg med problemet. 

Jeg fant ikke det jeg var på utkikk etter. 

Kontakt oss

Vennligst fyll inn dine kontaktdetaljer, og vi vil kontakte deg i løpet av 24 timer. Husk å oppgi hva henvendelsen gjelder for raskest mulig håndtering.