ABAX lanserer ny tjeneste: ABAX Tags

Larvik. 9 juni 2016 – ABAX gjør det nå enkelt for sine kunder å kategorisere maskiner og utstyr i sine systemer.

ABAX lanserer en helt ny tjeneste som gjør det enkelt for kunden, ved hjelp av egendefinerte merkelapper, å kategoriserer kjøretøy og maskiner i grensesnittet. Tjenesten heter ABAX Tags.

Kunden kan filtrere eller gruppere maskiner og utstyr basert på egne definisjoner f.eks «Mini-graver», «Termoskap» osv.

Tjenesten vil også forbedre og hjelpe kunden med å beholde overblikket i en situasjon hvor det befinner seg mange objekter på kartet.

Tjenesten gjelder kun for kunder som har Pro eller Premium produkter hos ABAX.

For mer infoformasjon om ABAX TAGS

Om ABAX

ABAX AS som eies av Norvestor Equity AS, er en stor europeisk aktør innen salg og utvikling av elektroniske kjørebøker for yrkes- og privatbiler, i tillegg har ABAX produkter for flåtestyring og sporing av utstyr. ABAX har 314 ansatte og avdelinger i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Storbritannia og Nederland. Selskapets hovedkontor ligger i Larvik. www.abax.no