PRESSEINVITASJON: BJØRNDALEN ÅPNER NYTT KONTOR FOR FREMTIDIG ARBEIDSGIVER

Fritzøe Eiendom og ABAX inviterer nå pressen til offisiell åpning av ABAX’ nye hovedkontor i Mølla i Hammerdalen. Teknologi bedriften åpner offisielt dørene mandag 17. august.

ABAX og Fritzøe Eiendom inviterer hermed presse, politikere, oppdragsgivere, og lokale næringslivsledere i regionen, til offisiell åpning av Mølla i Hammerdalen i Larvik. Åpningen finner sted den 17. august fra Kl. 13.00-15.00.

Bjørndalen åpner Mølla

ABAX har gjennom sitt sponsorat med Ole Einar Bjørndalen invitert skiskytteren til Larvik for offisielt å åpne det 3000 kvadratmeter store bygget fra 1700-tallet. Her vil Bjørndalen også holde et foredrag om vinnermentalitet for de fremmøtte. Ole Einar Bjørndalen kunne tidligere i vinter avsløre overfor NRK at han etter karrieren vil inneha en aktiv rolle i selskapet.

Program for dagen
    • Velkommen
    • Historien om Mølla.
    • ABAX i fremtiden
    • Offisiell åpning ved Ole Einar Bjørndalen
    • Foredrag ved Ole Einar Bjørndalen: Vinnermentalitet
    • Omvisning i Mølla
    • Matservering.

Attraktiv arbeidsplass

ABAX har de seneste årene opplevd en voldsom vekst og er i dag ett av Norges raskest voksende teknologibedrifter. Bedriften har dog ingen planer om å flytte hovedkontoret utenlands og kontoret huser allerede medarbeidere fra både Vestfold og Telemark i tillegg til 6 andre europeiske nasjoner. Med 268 ansatte er behovet stort for større plass og bedre lokaler.

- Det skal være attraktivt å jobbe i ABAX og med fantastiske omgivelser som dette har vi nå alle muligheter for å vokse oss enda større og tiltrekke oss enda fler og dyktige folk hit til Larvik, forteller viseadministrerende direktør i ABAX, Bjørn Erik B. Helgeland.

For ytterligere informasjon

Petter Quinsgaard, CEO, ABAX, +47 909 12 277, pq@abax.no

Bjørn Erik Helgeland, COO, ABAX, +47 980 71 000, beh@abax.no

Linda Brathagen, Markedssjef, Fritzøe Eiendom,+47 909 91 005, lb@fritzoeeiendom.no