Radio Metro med gave til Kreftforeningen

ABAX bidro i innsamlingen til Radio Metro som fikk inn 102.412 kroner til en meget god sak.
metro_innsamling

- Vi er glad for å ha Radio Metro med på laget og setter stor pris på pengene og ikke minst oppmerksomheten rundt brystkreft, sier Marit Sophie Egge i Kreftforeningen. Hun tok imot sjekken sammen med Eva Michelsen Ekroll fra Brystkreftforeningen tirsdag 18. november.

Gjennom hele oktober auksjonerte Radio Metro bort en rekke objekter donert av kunder og samarbeidspartnere. Lytterne kunne by på blant annet iPhone, storbyferie, terrassemarkise, spaopphold og klær gjennom nettstedet auksjonen.no.

- Det er fantastisk at vi nådde målet om å samle inn over hundre tusen kroner. Neste år sikter vi enda høyere, sier salgs- og markedssjef Hilde Apneseth.

Initiativtakere og prosjektledere hos Radio Metro har vært Malin Wiklund og Yvonne Stikbakke. De vil rette en spesiell takk til alle som har bidratt med auksjonsobjekter.

- Det er flott å se at så mange har ønsket å være med på Rosa Sløyfe-auksjonen. Underveis har vi hatt et spesielt tett og godt samarbeid med både Kreftforeningen og auksjonen.no, sier Stikbakke.

- Vi kjenner alle noen som er berørt av kreft. Da er det ekstra fint at vi kan være med og sette fokus på og samle inn penger til bryskreftsaken, sier Wiklund.

Følgende bedrifter bidro med objekter til auksjonen: Dipper, Abax, Solfaktor, Snickers Workwear, Scandic Markiser, Din-rosentime.no, Spiskammerset, Brudekjolen Oslo, Vann Spa Hotell och Konferens, H.C. Thauglands Trælastforretning, Sundance, Wallmans Oslo, HBT Varebilutleie, Allkopi. Farris Bad, Supernature, OnePark, Lash Bar, Storefjell, Mortens Kro, Hurtigruta Carglass, Bertel O. Steen, Thune og RSA Bil Oslo.

Publisert: på  RADIONYTT.NO - 19.11.14 skrevet av Kyrre Dahl