ABAX blir hovedsponsor av Larvik Turn Friidrett

Publisert av -
Larvik 30.august 2017 – ABAX annonserer nytt sponsorat av Larvik Turn Friidrett.

- Det er viktig for oss som Larviksbedrift å kunne bidra inn mot lokalklubbene, og på den måten være med å løfte noen av våre fremste idrettstalenter vi har i Norge. Vi er fornøyd med den nye avtalen med friidrettsmiljøet i Larvik Turn,  sier Sandra Lindberg, Chief Marketing Officer, ABAX Group

Avtalen mellom ABAX og Larvik Turn Friidrett løper til og med 2018 sesongen med mulighet for forlengelse. Sponsoratet vil i første omgang inneholde profilering av klær og i forbindelse med lokale arrangementer som Larviksløpet, Bøkeskogslekene og Larvik Turns Friidrettskole.

For mer informasjon:

Kenneth Hansen, Communications Manager, ABAX Group, 94843837, kha@abax.no

Om selskapet

ABAX AS, som eies av Investcorp, er Europas raskest voksende selskap innen telematikkindustrien, og en stor aktør innen salg og utvikling av elektroniske kjørebøker for yrkes- og privatbiler. I tillegg utvikler ABAX selv hard- og software for ordrehåndteringssystemer, flåtestyring og sporing av maskiner og utstyr. ABAX har 420 ansatte og avdelinger i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Storbritannia, Nederland, Polen og Kina. Selskapets hovedkontor ligger i Larvik. www.abax.no