ABAX lanserer nytt sponsorkonsept for unge talenter som tør å tenke stort

Publisert av -
[Larvik 26.02.18] Er du et stort talent med en drøm om å bli best i verden innen sport, musikk eller kultur? Tør du gå egne veier mot målet om å bli best? Da kan du være den ABAX søker til et helt nytt sponsorkonsept med navnet ABAX Talents.

- ABAX Talents et konsept hvor vi ønsker å styrke vårt fokus på unge talenter som føler de ikke helt passer inn i faste normer, men samtidig har en drøm om å bli best i verden innen sitt felt. I ABAX hyller vi rebellen og de som tør skille seg ut ifra mengden for å nå målet sitt. Derfor lanserer vi ABAX Talents og oppfordrer folk til å søke i dag, sier Bjørn Erik Helgeland, COO, ABAX Group

Det nye konseptet er laget for å knytte enda tettere bånd mellom sponsoratene og de viktigste verdiene til ABAX. Selskapsverdien Entusiastisk og visjonen om The difference is ABAX, utgjør to viktige elementer i ABAX sin bedriftskultur. Det er de samme elementene som vil gjøre seg gjeldende  i det nye sponsorkonseptet.

- Vi er veldig entusiastiske på vegne av ABAX Talents, og håper selvsagt å motta mange søknader fra unge talentfulle ungdommer innen sport, musikk, kunst og kultur. Det er veldig mange flinke unge talenter både i Larviks-området og ellers rundt om i Norge,  sier CMO, i ABAX, Sandra Lindberg.

Alle interesserte kan via hjemmesiden til ABAX søke om å få ta del i ABAX Talents. Søknadsprosessen er åpen for alle individuelle kandidater under 20 år. Utvelgelsen av kandidatene vil bli besluttet av en jury i ABAX innen utgangen av mars måned. De som blir valgt vil motta et tilbud om en 1-års sponsoravtale som bidrag og støtte på veien mot sine mål.

-Slutt-

Fakta: Søkere kan søke ved å sende sin søknad til talents@abax.no eller utfylle skjemaet på siden til ABAX Talents

For ytterlige informasjon:

Bjørn Erik Helgeland, COO, ABAX Group, +47 980 71 000, beh@abax.no

Sandra Lindberg, CMO, ABAX Group, +47 469 53 705, sal@abax.no

OM ABAX

«ABAX is a Solutions provider for The Connected Workspace» Med støtte fra Investcorp er ABAX i dag en av de ledende selskapene i Europa innen telematikk og IOT-segmentet. Ved hjelp av smart-løsninger binder ABAX arbeidsplassen sammen og tilbyr en rekke produkter og tjenester. Tjenester som gjør det mulig for bedriftene å øke produktivitet og overblikket, forenkle og bedrer ledelsesprosesser, og samtidig reduserer kostnader. Alle løsninger leveres som «Software-as-a-Service» Selskapet har 450 ansatte fordelt på avdelinger i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Storbritannia, Nederland, Polen, Tyskland og Kina. Selskapets hovedkontor ligger i Larvik. www.abax.no