Morten Steinvåg ansatt som Chief Sales Officer i ABAX.

Publisert av -
[Larvik, 11.10.17] Morten Steinvåg har blitt ansatt i stillingen Chief Sales Officer i ABAX Group.
F.v Sandra Lindberg(CMO), Bjørn Erik B.Helgeland(COO), Morten Steinvåg(CSO), Birgitte E.Ludvigsen(Teamleader Norway) Malin Larsson(Teamleader Sweden), Marte Aabol(Art Director)

- Vi i ABAX er glade for at Morten Steinvåg nå tiltrer stillingen som vår øverste salgssjef. Han blir en del av, og vil nå lede,  et svært erfarent og dyktig team av salgsdirektører. Steinvåg har den internasjonale erfaringen vi trenger for å løfte oss ytterligere mot målet om å bli verdens største telematikkselskap, sier viseadministrerende direktør i ABAX Group, Bjørn Erik Helgeland.

Morten Steinvåg tar med seg mer enn 15 års internasjonal salgs- og markedserfaring inn i den nye jobben hos ABAX. I samarbeid med et team bestående av fire salgsdirektører, får Steinvåg nå ansvaret for selskapets salgsavdeling, en avdeling som per dags dato teller 160 selgere fordelt på åtte land.

- Jeg er veldig glad for å bli en del av ABAX, og ser frem til å lede salgsavdelingen i en så viktig og spennende tid for selskapet. Det er inspirerende å se hvilket posisjon ABAX har tatt, som et av Europas raskest voksende telematikkselskaper, og jeg er ivrig etter å bidra til en ny periode med stor vekst for selskapet sammen med dyktige og entusiastiske kollegaer i ABAX, sier CSO i ABAX Group, Morten Steinvåg.

Selskapet opplyser at prosessen rundt ansettelsen av en ny CSO har vært god. Spesielt gledelig er det at det har vært stor pågang av internasjonale kandidater, noe som forteller om ABAX sin stigende annerkjennelse og posisjon i det internasjonale markedet.

- Det har vært utrolig mange søkere til stillingen som CSO. Nivået har vært skyhøyt, om vi har valgt rett vet vi først om noen år. Vi klapper som kjent ikke for prognoser i ABAX. Kun for de rette daglige aktivitetene med den rette kvalitet, smiler Helgeland.

-Slutt-