Noen bilturer husker man bedre enn andre.

Publisert av -
[Larvik 30.10.17] I en ny reklamekampanje retter ABAX et annerledes fokus på hvordan smart GPS-teknologi kan hjelpe norske bedrifter og ansatte med å huske alle jobbreisene - ikke kun de uforglemmelige.

- Tanken bak kampanjen er, at vi på en leken og lett forståelig måte ønsker å visualisere noe de fleste av oss allerede vet. Nemlig at de fleste bilturer fort går i glemmeboken med mindre noe ekstraordinært skjer underveis. Det gjelder også for de som hver dag bruker bilen i jobb. Glemmer man bilturene med yrkesbilen kan man fort komme i fare for å dra på seg en skattesmell, sier Sandra Lindberg, Chief Marketing Officer, ABAX Group

ABAX tildelte tidligere i år McCann Oslo oppdraget med å utviklet et nytt kommunikasjonskonsept, som nå rulles ut i Norge, Sverige, Danmark, Finland, England, og Nederland. Kampanjen vil vare i 3 uker og inneholder reklamefilm på TV, og radio. I tillegg ruller ABAX ut en større kampanje i Sosiale medier. Her kan man vinne sin egen uforglemmelige reise.

- Konseptet bygger på den enkle innsikten at det ikke er noe som helst minneverdig ved de aller fleste jobbrelaterte bilturer. Skal de huskes, må det ha skjedd noe helt spesielt. Dette åpner for å dramatisere på ganske uforglemmelige kjøreturer, som man altså ikke er avhengig av med ABAX Triplog. Den husker nemlig hver eneste tur akkurat like godt, forteller rådgiver i McCann, Bjørn Erling Solberg. Kreatørteamet er Stein Simonsen og Torstein Greni, mens Christopher Dons har vært prosjektleder.

-Slutt-

For mere informasjon:

Kenneth Hansen, Communications Manager, ABAX Group, +4794843837, kha@abax.no

Om selskapet

ABAX AS, som eies av Investcorp, er Europas raskest voksende selskap innen telematikkindustrien, og en stor aktør innen salg og utvikling av elektroniske kjørebøker for yrkes- og privatbiler. I tillegg utvikler ABAX hard- og software for prosjektstyring, flåtestyring og sporing av maskiner og utstyr. ABAX har 420 ansatte fordelt på avdelinger og kontorer i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Storbritannia, Nederland, Polen og Kina. Selskapets hovedkontor ligger i Larvik. www.abax.no