Norsk byggenæring kan spare millioner med ny teknologi fra ABAX.

Publisert av -
Larvik 26.01.17 - Teknologiselskapet ABAX offentligjør i dag en ny produktlansering. Produktet ABAX Worker skal sikre at oppgaver som prosjektstyring, HMS, kvalitetssikring, avvikshåndtering og timeregistrering i fremtiden kan gjøres 100-prosent papirløst.

- Våre kunder har ønsket ett produkt som enkelt kan håndtere flere prosesser. Et dynamisk produkt som gir dem oversikt og kontroll over prosjektstyring, timeføring, HMS-arbeid og kvalitetssikring i bedriftene. Vi er derfor stolte over å kunne lansere vårt nyeste produkt, ABAX Worker. Dette er et produkt som vil sette en helt ny standard. Sier Petter Quinsgaard, administrerende direktør i ABAX Group.

ABAX Worker er en moderne skybasert løsning som skal gjøre oppgaver som prosjektstyring, ordrehåndtering, timeføring, og HMS/KS-arbeid i felt mye enklere for ansatte og eier av bedriftene. Det er lagt stor vekt på brukervennlighet, design og god dokumentasjon av data i sanntid. ABAX Woker er tilgjengelig via en egen webportal, samt mobilapplikasjonen ABAX Worker for Android og iOS.

- Uansett om du sitter på kontoret eller er ute i felt får du utført oppgavene ved hjelp av få tastetrykk. Det er et dynamisk produkt, som er tidsbesparende og lekende lett å bruke. Det bidrar til å sikre registrering av viktig dokumentasjon og vitale prosesser i bedriften. Det vil rett og slett være et viktig element for høy lønnsomhet for både ansatte og eier, sier, Bjørn Erik Helgeland, viseadministrerende direktør ABAX Group

Produktet er tilgjengelig i Norge fra i dag,  men vil i løpet av 2017 også bli lansert i resten av landene hvor ABAX er tilstede.

For ytterlige informasjon & kommentarer

Petter Quinsgaard, CEO, ABAX Group, +47 909 12 277, pq@abax.no

Bjørn Erik Helgeland, COO, ABAX Group, +47 980 71 000, beh@abax.no

Informasjon