ABAX gjør det enkelt å være lønnsom

Med over 34 500 kunder og 250 000 aktive enheter globalt har vi nylig feiret en stor begivenhet, nemlig 1 milliard automatisk dokumenterte kjøreturer med vår elektroniske kjørebok! Jo flere som bruker løsningen våre, jo mer lærer vi og dess bedre og mer brukervennlige blir løsningene våre, og det er jo tross alt det som er målet hele veien: ABAX skal gjøre din arbeidshverdag enklere!

Les videre for å se hvordan vi skal gjøre hverdagen enklere for deg og din bedrift.

Bil på vei med signaltegn

Enkel installasjon

Vår hardware kan enkelt installeres på under ti minutter, hvilket sparer deg tid, og unødvendige installasjonskostnader. Se hvor enkelt vår kjørebok installeres her.

Enkelt oppsett

Å komme i gang som ABAX-kunde skal være en enkel prosess. Første gang du logger inn i vårt system vil du bli møtt av en setup-guide som enkelt tar deg igjennom de nødvendige stegene for å komme i gang. Har du spørsmål underveis kan du benytte deg av vår live chat, eller nå oss på telefon når som helst.

Enkelt å bruke

Du kan enkelt logge deg på ABAX-systemet via en hvilken som helst internettoppkoblet enhet, enten det skulle være mobil, tablet eller PC. På den måten har du alltid full oversikt, uavhengig av om du er ute i felt eller på kontoret.

Enkelt å dokumentere, - og i henhold til Skatteetatens krav

Med ABAX trenger du ikke bekymre deg for endring i skatteregler for bruk av bil i arbeid. Det har vi full kontroll på! Systemet ditt oppdateres automatisk når regler endres, eller nye regler innføres. Dette sikrer at du er i henhold til Skatteetatens krav, og ikke trenger bekymre deg for en evnetuell skattesmell.

Enkelt å holde oversikt

Med vårt system kan både biler, andre kjøretøy, maskiner og utstyr enkelt kobles opp til ABAX sine løsninger for full kontroll på arbeidsplassen. Du vet eksakt hvor maskiner og utstyr befinner seg til enhver tid, hvor mye de brukes og når de må på service. Bilene får du full oversikt over i et digitalt kart, slik at du enkelt kan sende en SMS fra ABAX-systemet til den sjåføren som er nærmest neste oppdrag. 

Enkelt å spare penger

Våre kunder sparer opptil 20% på drivstoffkostnader ved å installere elektronisk kjørebok i bedriften. Dette takket være bedre oversikt over bruk av bedriftens biler, samt en mer effektiv utnyttelse av bilflåten (les mer her). Undersøkelser viser også at kostnaden for å lete etter feilplassert utstyr, samt erstatte tapt utstyr, kan komme opp i 14 % av den totale arbeidskostnaden (les hele artikkelen her). Ved hjelp av utstyrskontroll fra ABAX får du full kontroll over hvor maskiner og utstyr befinner seg, og slipper å sløse tid på å lete, eller penger på å erstatte det.  

Enkelt å integrere med andre systemer

Ved å utvide vårt API for utviklere, og øke antall integrasjonspartnere nærmer vi oss målet om å være Europas ledende Open Telematics platform. Målet med dette er å la våre kunder koble sammen forskjellige systemer i verdikjeden raskt og enkelt, ved å gjøre det enkelt å dele kjørebok- telematikk og utstyrs-data.

Enkelt å stole på

Du skal føle deg trygg når du velger oss som leverandør. Vi er sertifisert i henhold til ISO-standarder for kvalitet (9001), miljø (14001) og informasjonssikkerhet (27001), og sikrer at våre kunders sikkerhet, kvalitet og miljø tas på alvor. Les mer om våre ISO-sertifiseringer her. 
Vi er også opptatt av å være tilgjengelig for våre kunder til enhver tid, og har derfor døgnåpen kundeservice, hver dag hele året.